Cobra inte längre
Cobra är en rappare med en dalande karriär. Sonny, hans vän och manager, ger Cobra möjligheten att skriva ett nytt kontrakt med en välkänd DJ. Saker och ting börjar bli värre när både sångaren och hans manager får problem med att hitta pengar för att betala cachetten.