Coeur De Pierre
Ghorban, en 12-årig afghan, gav sig ut på en farlig 12 000 km lång resa till Frankrike år 2010. Övergiven och fattig, stod han inför utmaningar som olaglig invandring, mardrömmar och tonårsosäkerhet. Under 8 år följde filmskapare hans väg till mognad och dokumenterade hans strävan efter ett nytt liv.