Compound Fracture
Michael Wolffsen, hans fästmö och hans brorson återvänder till familjens egendom för att ta hand om hans besatta och paranoida far, Gary. Alldeles för snart inser de att Gary hade rätt att frukta. Något ont väntar utanför som vill se dem alla döda.