Connors' War
Anthony "Treach" Criss (Today You Die, Empire) och Nia Peeples (Half Past Dead) är på en spänningsfylld åktur med höga insatser då de kämpar mot tiden för att stoppa en rubbad man inställd på katastrofal förödelse. Efter att ha förlorat synen under en saboterad CIA-operation går specialagent Connors (Criss) med på att injiceras med ett experimentellt serum som ska bota hans blindhet. Beväpnad med en ny enastående förmåga lyckas Connors fullborda ett vågat uppdrag för sin före detta mentor — bara för att upptäcka att han hade lurats att stjäla en dödlig kemisk bomb avsedd för en störd terroristhandling.