Containment
Grannar i ett hyreshus vaknar en morgon och upptäcker att de är instängda av främlingar i skyddsdräkter. Oförmögna att skilja smittade från friska börjar de ifrågasätta myndigheterna och vänder sig snart mot varandra i en adrenalinfylld kamp för överlevnad.