Corniche Kennedy
Kustvägen Corniche Kennedy i Marseille drar blickarna till sig med sitt hisnande panorama och fungerar som den centrala miljön i Dominique Cabreras soldränkta långfilm. På denna plats, vid foten av magnifika lyxvillor, korsas vägarna för Marco, Mehdi, Franck, Mélissa, Hamza, Mamaa och Julie.