Current Revolution
Den amerikanska energibranschen - som en gång utgjorde ryggraden i landets tillväxt - står nu inför en historisk omvandling. I takt med att energibehovet ökar och elektrifieringen av ekonomin går snabbare än elnätets kapacitet hinner med, tävlar energibolagen om att omvandla sig, tar sig in på transportsektorn och hamnar i konflikt med mäktiga oljeintressen.