Cut Shoot Kill
Serena Brooks, en ambitiös ung skådespelerska, spelar stjärnrollen i en skräckfilm av ett gäng filmskapare från obygden. När övriga rollbesättningen plötsligt försvinner måste Serena bli till hennes karaktär om hon vill överleva.