Cutting Edge: Chasing The Dream
När hans partner skadas, måste den drivna och ibland vårdlösa skridskoåkaren Zach Conroy snabbt hitta en partner. In glider Alejandra, en tuff hockeytjej och snart börjar gnistorna slå både på och utanför isen.