Da Vinci Code Decoded
Dan Browns "Da Vinci-koden" var ett litterärt fenomen som gjorde religiösa grupper rasande och kritiker upprörda. "Da Vinci-koden avkodad" är den definitiva dokumentären om teorierna bakom romanen, från Maria Magdalenas verkliga roll till de kodade budskapen i Leonardo Da Vincis målningar och de gnostiska evangeliernas hemligheter.