Däck 5b
Mia är på väg mot den första semestern ihop med sitt barn och sin nya kärlek. På ett parkeringsdäck kulminerar slitningarna mellan föräldraansvar och den egna längtan. En internationellt prisbelönad kortfilm av Malin Ingrid Johansson, med Alma Pöysti i huvudrollen.