Daddy's Home
Will Ferrell & Mark Wahlberg konfronterar varandra i den här pappa mot styvpappa-kraftmätningen! Brad vill vara den bästa styvpappan för sin nya frus barn. Men när deras riktiga pappa Dusty dyker upp, går de i närkamp i den här roliga komedin.