Daddy Day Care
När de får sparken från sina marknadsföringsjobb, tar Charlie (Eddie Murphy) och Phil (Jeff Garlin) ut sina söner från dagiset på det dyra Chapman Academy. Men snart tycker de att kan de ta hand om två barn, varför inte ta hand om tio? Det visar sig vara mycket svårare än de trott, men sakta men säkert lär de sig och deras nya företag börjar ta barn ifrån det stela och trista Chapman - vilket leder till en kraftmätning med den fruktade fröken Harridan (Anjelica Huston).