Dan & Phil: Interactive Introverts
Dan och Phil presenterar sin nya scenshow - Interaktiva introverta. Två osäkra nördar som vistas på Internet står i rampljuset för att ge massorna det de vill ha: en episk, interaktiv upplevelse med utläggningar, roasts, tävlingar, historier och överraskningar som får en att skratta, gråta, generas och som ger publiken kontroll på ett sätt som aldrig förr!