Dan Hawk Psychic Detective
Dan Hawk, en ex-detektiv, återinförs i styrkan efter att ha återvänt till sin hemstad. En seriemördare har maskerat sig som Hawks mest kända bokskapelse och har börjat döda människor en efter en.