DANTE'S INFERNO
Den animerade filmen Dantes Inferno, baserad på EA:s kritikerrosade spel, följer Dante på en fantastisk resa genom helvetets nio cirklar, genom limbo, lust, frosseri, girighet, vred, kätteri, våld, bedrägeri och förräderi på jakt efter kärleken.