Dead On The Vine
Ellis och Drayton har skickats fran London pa ett jobb. Det gar fel nar Drayton far ett anfall som tvingar dem att stanna till vid en vingard som ags av Joni och Cora. Saker och ting nystar upp sig nar andra anländer och Ellis logner hinner ikapp dem.