Deadman Apocalypse
I en avlägsen framtid är Jack Deadman och hans trupps sista hopp om att rädda den döende jorden från apokalypsen. 10 år senare har uppdraget misslyckats och Jack Deadman är isolerad, fångad och begravd djupt ner i Labyrinthia. När chansen till att fly dyker upp igen, söker Jack efter hämnd och rättfärdigande i ett sista försök att rymma från Labyrinthia.