Deadstream
En skamfilad internetpersonlighet försöker vinna tillbaka sina följare genom att livestreama en natt ensam i ett spökhus. Men när han av misstag gör ett hämndlystet spöke förbannad, blir hans stora comeback en kamp på liv och död, i direktsändning.