Deck 5B
Deck 5B is a Swedish short drama film, directed by Malin Ingrid Johansson and released in 2024. The film stars Alma Pöysti as Mia, a mother torn between the needs of her son and her own personal ambitions. The cast also includes Krister Kern and Enar Malbert. The film premiered at the 2024 Toronto International Film Festival, where it was named the winner of the Best International Short Film award.