Den Förste Riddaren
Tillsammans ger Sean Connery, Richard Gere, Julia Ormond (Legends of the Fall, Sabrina) och Jerry Zucker, som regisserade Ghost, er en ny version av kung Arthurs Camelot. En vision av hisnande strider, pulshöjande mod och den obestridbara kärleken som fick ett helt kungadöme på fall... och den odödliga passionen som fick den att leva för evigt.