Denim Hunter
Viktor Fredbäck är en vanlig kille från Sverige, men med en brinnande passion för gamla jeans. Han har så gott som en komplett samling, bara ett specifikt par saknas. Problemet är: jeansen han behöver ligger begravda i en gruva i den amerikanska öknen. Vad krävs för att Viktor ska hitta det sista paret till sin samling? Och kommer han att hinna tillbaka i tid till sitt bröllop?