Denna blodiga gryning
Feministerna i Karachi anordnar en kvinnomarsch, där de ställs mot Pakistans radikala religiösa höger och tvingas navigera i en miljö präglad av intensiv övervakning, som väcker paranoia och ofta präglas av fysiskt våld - allt i hopp om en revolution.