Destination Wedding
En romantisk komedi om Frank och Lindsay som möts på väg till ett bröllop och snart upptäcker att de har mycket gemensamt; de hatar bruden, brudgummen, bröllopet, sig själva och speciellt varandra. Allt eftersom helgens händelser fortsätter att föra dem samman inser Frank och Lindsay att om man slänger käft med någon tillräckligt länge så kan vad som helst hända. Regi: Victor Levin. I rollerna: Winona Ryder, Keanu Reeves, DJ Dallenbach, Ted Dubost, D. Rosh Wright, Greg Lucey m.fl.