Det eviga kriget
Kriget mellan Israel och Palestina kommer att etsa sig fast i minnet hos kommande generationer. I detta avsnitt av "Four Corners" ställer ABC:s redaktör för internationella frågor, John Lyons, de svåra frågorna och utmanar några av Israels mest inflytelserika politiska och militära röster när det gäller landets strategi och avsikter.