Detective Knight: Redemption
Den hårdkokte polisen James Knight hamnar mitt i en utbrytning från ett fängelse, ledd av en brutal fanatiker vars lärlingar terroriserar staden. Kan han fånga terroristerna och få tillbaka sin bricka?