Digital Life
DIGITAL LIFE är en innovativ tragikomedi som dyker djupt in i det pulserande hjärtat av det samtida Berlin. Filmen, som helt och hållet spelades in via videoplattformen Zoom, berättar historien om en kaotisk grupp ungdomar som måste hitta sin väg i den digitala världen.