Dinosaur hotel
Sienna är desperat efter att vinna stora pengar och anmäler sig till en hemlig underjordisk spelshow. Vad hon inte vet är att den är på liv eller död. När riktiga dinosaurier börjar jaga henne ångrar hon sin medverkan.