Disconnected
Disconnected (Frånkopplade) är en familjekomedi om en 42-årig frånskild kvinna som har två barn och är beroende av internet. Samma dag som hon är på väg att få sitt drömjobb, förstör en soleruption alla geostationära satelliter och världen står utan internet. Hon måste lära sig att överleva offline och anknyta till sina barn.