Djurhemmet
I den hektiska vardagen på djurhemmet sätts det kärleksfulla bandet mellan människor och djur på prov av den oändliga strömmen av övergivna hundar, katter och kaniner. Husdjur är livskamrater - men för vissa är de också en överflödig statussymbol.