Dödens fält
Efter en långvarig utredning redogör ABC Australia för den smutsiga tjänstgöringshistoriken hos en australisk specialstyrka i Afghanistan, som präglas av olagliga dödanden och en terrorkampanj riktad mot just de människor som de hade skickats dit för att skydda.