Draculas vålnad
In the shadow of Castle Dracula, the Prince of Darkness is revived by blood trickling from the head wound of an unconscious priest, who had been attempting exorcism. After Count Dracula arises from his tomb, he selects a beautiful young bride-to-be as his next victim. Realizing her great danger, the girl's fiancé and her uncle, a monsignor, join forces in an attempt to rescue her from the fiendish vampire. And once more fear and terror strike Transylvania as the undead Dracula stalks the village of Keineneburg to ensnare victims and satisfy his evil thirst.