Dragon Kingdom
För att rädda kungadömet från de odödas armé måste en grupp krigare ta sig genom The Dark Kingdom, ett våldsamt och förbjudet land där fruktansvärda varelser härjar. Dessutom finns där drakar, som är födda ur eld och magi och som har en omåttlig och otyglad makt.