Drained
På Londons neonindränkta gator förälskar sig Thomas, en arbetslös konceptkonstnär, i Rhea, en förförisk kvinna som visar sig vara en vampyr. När deras förvridna romans utvecklas försämras Thomas hälsa, och han faller alltmer ur kontroll.