Dreamcatcher
Kvinnorna på Chicagos gator utsätter sig för stora risker varje natt. Våld, droger och rån hör till vardagen. Brenda Myers-Powell är ett levande bevis för att det går att ta sig ur misären. Nu hjälper hon gamla och nya vänner att uppfylla drömmen om ett bättre liv. Av den hyllade filmaren Kim Longinotto.