Echo Valley
Julianne Moore är Kate, vars liv i avskildhet avbryts då hennes problemfyllda dotter (Sydney Sweeney) dyker upp, skrämd och täckt i någons blod. Medan Kate avslöjar den chockerande sanningen lär hon sig hur långt hon kan gå för sitt barn.