Einstein and Eddington
Albert Einstein och Arthur Eddington var båda högt aktade vetenskapsmän som inledde ett samarbete på långdistans. Detta betraktades av många som opatriotiskt och var farligt för bägge. Historien om dem påverkar hur vi lever och ser på universum idag.