Ejecta
Berättelsen om en natt på jorden som ändrade historien om universum så som vi känner den. Filmaren Joe Sullivan blir exalterad när han får ett mejl från den ökänt tillbakadragne William Cassidy, som har haft kontakt med utomjordingar. Sullivan ser det som en inbjudan till en intervju och reser till den givna adressen. På vägen ser han militära fordon, och när han kommer fram förnekar Cassidy att han någonsin har kontaktat Sullivan.