El color del cielo
Filmstjärnan Olivia Brontë reser till Schweiz för en fotografering, där hon oväntat återförenas med Tristán del Val, en filosof hon kände för många år sedan. Deras möte tvingar dem båda att se tillbaka på sitt gemensamma förflutna och ifrågasätta den framtid de trodde att de hade planerat.