Elefanterna och gräset
Den tolvåriga Shamira Muhammed berättar om det svåra beslutet som hon och hennes mamma måste fatta när de står inför en säker död i Sydsudan. De väljer att vandra de 100 miles genom den ogästvänliga terrängen i hopp om att hitta ett nytt liv i ett flyktingläger i Uganda.