Elf Onkel
Den spelades in utan budget och under endast sju dagar på ett lantställe i Brandenburg med rekvisita och kostymer från olika teatrar. Bland de enastående skådespelarna som medverkar finns Alexander Khuon, Alexander Scheer, Jule Böwe och Adolfo Assor.