Zero Mostel, Buster Keaton, Phil Silvers och andra stjärnor lurar sig igenom denna roliga film bland underbara flickor, felaktiga identiteter, fantastiska överraskningar, listiga förklädnader och fantastiska Sondheim-låtar.