En ouppnåelig dröm
I årtionden har Theo Jansen arbetat hårt på Nederländernas stränder i sin strävan att göra sina älskade Strandbeests självförsörjande. Men vad händer när konstnären, medan han förverkligar sin dröm om att skapa nytt liv, börjar känna att hans eget liv glider honom ur händerna?