En röst jag hörde någonstans
Uppvuxen som tjänare i en förmögen hushåll, såg den äldre systern sin yngre syskon slita på familjens gård. När hon tvingades in i ett äktenskap av bekvämlighet med sin farbror, fattade hon ett ödesdigert beslut som skulle förändra deras liv för alltid.