Enloquecidas
Blanca träffar, förälskar sig i och förlorar sin drömman på bara en vecka. När hon månader senare tillsammans med sin moster hittar hans porträtt och får veta att han varit död i flera år, inleds en kaotisk utredning. Deras underhållande jakt på svar avslöjar ett mystiskt förflutet och en oväntad twist.