Enough
Arbetarklasservitrisen Slim (Jennifer Lopez, Kärleken Checkar In) trodde att hon skulle få ett liv fyllt av familjelycka när hon gifte sig med Mitch (Billy Campbell, TV:s ”Once and Again”), hennes drömmars man. När deras första barn föds krossas hennes perfekta liv när hon upptäckter Mitchs dolda dominanta och mörka sida, ett kontrollerande alter ego som kan vända tillit, kärlek och lugn till terror. Livrädd för sitt barns säkerhet flyr Slim med sin dotter. Mitch är obarmhärtig och anlitar lokala kumpaner i sin fortsatta jakt på bytet som en gång var hans familj. Slim tvingas tillslut slå tillbaka genom att dra in Mitch i en fysisk och psykologisk strid som visar honom att hon har fått Enough! Jennifer Lopez gör en rafflande prestation som en ny slags actionhjälte i regissören Michael Apteds (Världen Räcker Inte Till) skakande, stilsäkra thriller.