Flykten från Tel Aviv
Den egyptiska medborgaren Salwa kidnappas med sina två barn och förs till Israel av sin man som är en hemlig israelisk Mossad-agent. Mostafa, en skicklig undercover-officer, får uppdraget att rädda Salwa och hennes barn och återföra dem till Egypten.