Ett Bra År
Max Skinner (Russell Crowe) är en hänsynslös och driven affärsman som en dag ärver en vingård i Provence. Max liv förändras från grunden och han börjar njuta av sin nya, lugna tillvaro. Men snart dyker en kvinna upp som också gör anspråk på gården.