Evil With Evil
Vid ett inbrott som förvandlas till en mardröm dras tre tjuvar och husets ägare in i en spiral av dödligt våld. Men när vi spolar tillbaka i tiden avslöjar de mörka motiven bakom detta blodiga inbrott en helt annan berättelse.