EX Berlin
Med Berlins ökänt hedonistiska klubbkultur som fond får vi följa scenens drottning Diana och hennes aparta vänner. Tillsammans ger de sig hän åt en natt fylld av självdestruktivitet och bytande av förtroenden och kroppsvätskor i klubbens “biktbås”, även känt som toaletten.